torsdag den 2. maj 2013

Ny madblog

Så prøver jeg at dele tingene lidt op ved at lave en madblog.
Jeg elsker at lave mad og afprøve nye og anderledes opskrifter.

Den anden dag købte jeg nogle forårsløg og havde fundet en idé om at "regrow" dem. Jeg satte dem i vand i et glas mandag aften og onsdag morgen så de allerede sådan her ud.


Jeg har også forsøgt at sætte bunden af nogle bladselleri i en skål vand - så må vi se hvordan det går med dem.

Jeg vil på denne blog forsøge at lægge billeder og opskrifter ind på den mad jeg spiser. Jeg er i en evig proces om at tabe mig de sidste 5 kg og lever efter at jeg kun får ca 1300 kcal om dagen - for tiden spiser jeg rigtig mange proteiner - og det virker.

Jeg er også en kreativ papirtosse (scrapbooker) og har en blog som omhandler det - den hedder calmlund.blogspot.com


1 kommentar:

  1. Tillykke med din nye blog.
    Hvis du laver lige så gode opskrifter som du laver scrapting, så kan jeg jo kun glæde mig til at følge med her.
    Gode afprøvede opskrifter - og især noget der kan hjælpe med at begrænse kalorieindtaget - er noget jeg kan bruge.

    På gensyn senere i dag.

    SvarSlet